• Udzielanie informacji Klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów w renomowanej sieci telefonii komórkowej,
• Aktywna sprzedaż produktów, które oferuje firma (sprzedaż dodatkowych produktów stałym Klientom),
• Dbanie o dobry wizerunek firmy,
• Dbanie o satysfakcję Klienta z zakupionych produktów.
• Wykształcenie min.średniego,
• Dobra znajomość komputera,
• Nienaganna dykcja,
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta-warunek niekonieczny,
• Dyspozycyjność min. 120 godzin miesięcznie.
• Atrakcyjną stawkę godzinową (od 14 zł/h brutto) oraz dodatki, prowizje,
• Umowę o pracę po okresie próbnym (dla najlepszych doradców),
• Pracę w systemie zmianowym,
• Stałą opiekę koordynatora,
• Możliwość zdobycia doświadczenia,
• Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta,
• Elastyczny grafik pracy dla studentów,
• Pracę w energicznym zespole,
• Fantastyczną atmosferę pracy,
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiska kierownicze.