Grupa Kapitałowa Arteria notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych jest liderem rynku usług outsourcingu sprzedaży i obsługi Klienta w Polsce. Nasze kompleksowe oferty, oparte na multikanałowej platformie sprzedaży potwierdziły swoją skuteczność w branżach telefonii mobilnej, telekomunikacji internetowej, energetyki i usług komunalnych, płatnych telewizji cyfrowych, wydawnictw specjalistycznych, branży usług finansowych.
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: TD/PP/12
Jeżeli chcesz pracować dla największego alternatywnego operatora telekomunikacyjnego – Netii, a Twoją pasją są nowe technologie, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zapraszamy do udziału w projekcie realizowanym dla naszego partnera Netii.
- Telefoniczny kontakt z obecnymi klientami Netii
- Utrzymanie klienta, odstąpienie od rezygnacji
- Doświadczenie w Call Center (min. 3 m-ce)
- Komunikatywność i kreatywność
- Duże umiejętności interpersonalne
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
- Dyspozycyjność w godzinach 13:00 – 21:00 (pon. – pt.)
- Miłe usposobienie i dobra dykcja
- Umowa zlecenie
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową (12zł/h netto + premie)
- Pracę w stałych godzinach: 13:00-21:00
- Realną ścieżkę kariery