„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Miejsce pracy - CHORZÓW Co będzie należało do twoich obowiązków? kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej, weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta, doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Miejsce pracy - Częstochowa (Śródmieście) Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej; Aktywna komunikacja w zespole;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...