Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Chojnice
praca stacjonarna
12 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Chojnice
Numer: StPr/25/0017
OBOWIĄZKI:
Pod nadzorem opiekuna: sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; 1. Pod nadzorem opiekuna : obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), 2. Pod nadzorem opiekuna: sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; 3. Pod nadzorem opiekuna: wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie, rozdzielanie pism itp.; 4. Pod nadzorem opiekuna: przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną 5. Przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. 6. Nadzorowanie aktualności ogłoszeń zamieszczonych na tablicach. 7. Pod nadzorem opiekuna przygotowanie kart aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych wyrejestrowanych z ewidencji, celem przekazania ich do IEiŚ 8. Udzielanie ustnych informacji osobom bezrobotnym i poszukującym pracy o numerach biur oraz telefonów pracowników merytorycznych realizujących poszczególne usługi i instrumenty rynku pracy. 9. Pomoc pośrednikom pracy w zakładaniu teczek osób bezrobotnych 10. Kierowanie osób po rejestracji do konkretnego doradcy klienta Obsługa centrali telefonicznej, kserokopiarki, gilotyny do papieru.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

BRAK (2.2025.MK)

Miejsce pracy:

Chojnice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Mariusz Kniter
m.kniter@pupchojnice.pl
523950710


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdańsk, ul. Myśliwska 33A/1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Pracownik biurowo-magazynowy (lakiernia proszkowa)

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    składanie zamówień i wysyłki do klientów; wyceny farb proszkowych, prowadzenie KPI; opisywanie faktur; biegła obsługa podstawowych programów komputerowych; dbanie o czystość stanowiska pracy, magazynu, farb proszkowych;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Gdynia, 3T Office Park    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Godziny pracy: 08:00 – 12:00 Praca stacjonarna od 1 lutego do 30 września Twój zakres: obsługa gości i klientów odwiedzających firmę; dbanie o porządek w recepcji; wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach; współpraca z firmami kurierskimi;
  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...