Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Stanowisko: Technical Support Specialist
Lokalizacja: Katowice
Typ umowy: umowa o pracę
Specyfika pracy: praca zmianowa (szczegóły do indywidualnego uzgodnienia)
Wymagane dokumenty: CV w języku angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Dla międzynarodowej firmy specjalizującej się w rozwoju oprogramowania poszukujemy osoby na stanowisko Technical Support Specialist.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- przyjmowania oraz rozwiązywanie zgłoszeń technicznych przede wszystkim przez telefon
- bezpośrednią współpracę z 2 linią wsparcia
- zarządzanie incydentami i rozwiązywanie ich według wewnętrznych procedur
- poszerzanie swojej wiedzy :)
Poszukujemy osoby która posiada:
- świetną znajomość języka angielskiego (min. B2)
- bardzo dobrą znajomość Windows 7, Ms Office, Ms Outlook
- wiedzę z zakresu ITIL, rozwiązywania oraz zarządzania incydentami
- dobrą znajomość Active Directory
- umiejętność rozwiązywania problemów na urządzeniach bezprzewodowych
- doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowym atutem będzie posiadania certyfikatów: MCSA, Network+, A+ a także praktyczna znajomość ITIL
Co zyskujesz dołączając do zespołu? Dołączając do zespołu masz możliwość rozpoczęcia pracy w międzynarodowym środowisku, ścisłej współpracy z zespołami z zagranicy, wyjazdów do USA, pracy w oparciu o nowoczesne narzędzia i technologie, uczestniczenia w wielu inicjatywach i wydarzeniach firmowych, indywidualnego wyznaczenia ścieżki rozwoju.
Dodatkowo otrzymasz pełen pakiet benefitów (Karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna) oraz możliwość pracy w komfortowym biurze w centrum Katowic (do Twojej dyspozycji pozostają m.in chill roomy).