Najnowsze oferty pracy

  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Doradca Techniczny ds. Oprogramowania Inżynieryjnego

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania: Prowadzenie szkoleń z zakresu oprogramowania inżynieryjnego i zarządzania projektami. Wsparcie użytkowników w wykorzystaniu oprogramowania. Rozwijanie i doskonalenie metod pracy oraz procesów. Dzielenie się doświadczeniami i najlepszymi praktykami.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Analyst

Thomson Reuters
Gdańsk
specjalista junior / mid / senior
praca stacjonarna
1061 dni temu
Technical Support Analyst
Gdańsk
ref. no: JREQ154673

We are looking to establish a new Application Support Team based in Gdańsk that will focus on providing a quality application support service to customers of Thomson Reuters Elite.

Thomson Reuters Elite is the leading global provider of innovative business management solutions that enable law firms and professional services organizations to streamline operations, maximize efficiency, and increase visibility into all aspects of their businesses. Elite is focused on enabling firms of all sizes and locations to meet their true potential and provide the best service for their clients.

This team will be providing support across the following solutions:

  • eBillingHub (electronic billing solution)

  • 3E (Enterprise Business Management solution) including Paperless Proforma (pre-bill distribution and mark-up solution) and 3E Templates (document automation solution)

The team will provide support to primarily North America customers as well as EMEA customers.

These positions will operate on the following shift patterns (Monday to Friday) rotated monthly:

  • 10:00 to 18:00

  • 10:30 to 18:30

  • 11:00 to 19:00

About the Role

The Support Analyst is the primary service contact assisting customers to effectively utilize Elite software to meet their firm’s business objectives. The role is to provide technical consultative Application Support for at least one Core application module/area in a non-call center but in a project base environment

Key Responsibilities

  • Pull service request tickets from phone queue and online customer portal. Intake and document concisely the challenge, expectations of resolution, steps to reproduce and necessary logs, attachments.

  • Use case management system to correctly record all information regarding challenge.

  • Use remote access utilities and other resources to replicate customer challenge.

  • Leverage internal knowledgebase resources, peer knowledge and documentation for known solutions.

  • Isolate causes and take restorative actions while minimizing disruption to the customer’s business operation.

  • Provide timely and effective status updates throughout the life of the service request until resolution.

  • Communicate and recommend complex business process, procedures and diverse information to resolve customer issues and potential future preventative actions.

  • Maintain appropriate Dashboard management which includes:  volume of active service requests  and  appropriate aging specifications of open service requests.

  • Provide high level of soft skills in communication with customers and internal peers.

  • Act with an appropriate sense of urgency and follow up to ensure issues are resolved to satisfaction and develop a rapport through successful personal interactions. 

  • Collaborate and Interact with team, department and interdepartmental peers to resolve customer issues effectively and timely.

  • Participate in team and escalation meetings and contribute suggestions and solutions to increase effectiveness.

  • Actively seek and apply knowledge gained from colleagues and other resources and proactively share knowledge with others.

  • Acquire and maintain expertise of Elite’s software product and application suites and operating platforms and how customers can utilize and/or adapt software to effectively manage their business both financially and operationally.

  • Complete Application bootcamps and continuing education as necessary.

  • Develop and demonstrate SQL skills to a proficient level for the role

  • Acquire new skills – Continue to gain technical knowledge of how Elites’ software products work in Cloud based and hybrid environments while becoming familiar with tools that allow for proactive monitoring of hosted environments.

  • Flexibility – Remain flexible to accommodate for an ever-changing landscape of Elite hosted software.

About You

  • Bachelor’s degree or equivalent experience

  • 2+ years technical, financial and/or related customer Support service experience in a cloud software environment

  • Knowledge in Microsoft SQL Server, MS office, Azure, Azure Monitoring, Smartsheet, IE, Chrome and relational database concepts

  • Exceptional customer service soft skills with expertise in troubleshooting and solving complex problems

  • Excellent organizational, time management, written and verbal communication skills.

  • Ability to efficiently multitask dynamically and prioritize focus correctly

  • Working knowledge of computer hardware and network operating systems and expertise trouble shooting hardware and software compatibility issues across various configurations 

  • Prior knowledge/experience in legal finance sector, professional services or similar financial systems environment

  • Elite software experience a significant plus

What's in it for you?

  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 30 countries

  • Competitive salary

  • Flexibility and home-office opportunities

  • Two additional days off for voluntary jobs

  • Wellbeing scheme including private healthcare, pension, Multisport card and more

  • High standards of ethics in the workplace

#LI-AB1

Do you want to be part of a team helping re-invent the way knowledge professionals work? How about a team that works every day to create a more transparent, just and inclusive future? At Thomson Reuters, we’ve been doing just that for almost 160 years. Our industry-leading products and services include highly specialized information-enabled software and tools for legal, tax, accounting and compliance professionals combined with the world’s most global news services – Reuters. We help these professionals do their jobs better, creating more time for them to focus on the things that matter most: advising, advocating, negotiating, governing and informing.

We are powered by the talents of 25,000 employees across more than 75 countries, where everyone has a chance to contribute and grow professionally in flexible work environments that celebrate diversity and inclusion. At a time when objectivity, accuracy, fairness and transparency are under attack, we consider it our duty to pursue them. Sound exciting? Join us and help shape the industries that move society forward.

Accessibility

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under applicable law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

We also make reasonable accommodations for qualified individuals with disabilities and for sincerely held religious beliefs in accordance with applicable law.

Protect yourself from fraudulent job postings click here to know more.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Doradca Techniczny ds. Oprogramowania Inżynieryjnego

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania: Prowadzenie szkoleń z zakresu oprogramowania inżynieryjnego i zarządzania projektami. Wsparcie użytkowników w wykorzystaniu oprogramowania. Rozwijanie i doskonalenie metod pracy oraz procesów. Dzielenie się doświadczeniami i najlepszymi praktykami.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379