SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.
Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Technical Customer Support Expert
Miejsce pracy: Kraków
Czego wymagamy:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość HTML,
- podstawowa znajomość języka PHP,
- podstawowa znajomość JS,
- znajomość metod testowania aplikacji webowej,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z platformami e-commerce (np. Magento, PrestaShop) lub WordPress,
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
- znajomość podstawowych pojęć z zakresu UX,
- wiedza z zakresu bezpieczeństwa aplikacji internetowych.
Do Twoich zadań będzie należało:
- wdrażanie klientom integracji wraz z testami,
- cykliczne wewnętrzne testy integracji z platformami do prowadzenia sklepów internetowych,
- wsparcie w postaci dokumentowania procesu integracji,
- współpraca z zespołem developerskim oraz działem Customer Success,
- uczestnictwo w spotkaniach online z klientami w celu analizy i rozwiązania błędu,
- dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych