Najnowsze oferty pracy

  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych). Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemu. Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.
  • IT Field Support Professional

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Katowice
Tech Support & Logistic Junior Specialist with Italian

Tech Support & Logistic Junior Specialist with Italian

Capgemini Service
Katowice
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1351 dni temu
Tech Support & Logistic Junior Specialist with Italian

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                                                      

What do you need to start?

  • Fluent knowledge of Italian (C1+)
  • Good knowledge of English (B2)
  • Engineering technical background 
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to meet deadlines
  • Customer service skills

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.
 

What duties will help you grow as an expert?

  • Provide technical support to client’s partners during the installation and design phase of photovoltaic installations
  • Answer technical support questions about solar systems installation and maintenance
  • Handling technical failures occurring on the installation, providing complete troubleshooting and documenting them within required time in the system
  • Customer RMA (Return Material Authorization) handling including assigning RMA numbers from CRM system, entering RMA’s in the CRM system, flag open RMA’s and close in timely manner

The main scope of this role is to provide pre-sales and after-sales support about photovoltaic installations (PV systems). The clients can be home owners, installers, design offices and all those companies that operate in the Solar Energy business. The new joiner will be working in contact with a mixed international team from different countries and with various backgrounds.
 

What your development path can look like?


You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain enough experience, you can get promoted or change your role internally choosing from various job positions in areas such as finance, project management, customer care, IT and much more. 
 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to the variety of projects: standard, late shifts, part-time, remote. Ask your recruiter about possible options. 

Our legendary atmosphere:
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.  

Who are we?


Being one of us means constant development among other great people. It's a team who you want to spend time with. Trainings and initiatives that make you a greater expert every single day. 
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation. 
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8cDo you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram @capgeminipl or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych). Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemu. Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.
  • IT Field Support Professional

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379