- Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Praca zdalna na terenie Polski.
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 09:00-17:15.
- Codzienna opieka i kierowanie zespołem pracowników.
- Wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów.
- Przeprowadzanie feedbacków i rozmów z pracownikami.
- Wsparcie przy rozwoju procesów.
- Monitorowanie, raportowanie i analiza wskaźników KPI istotnych dla projektu.
- Doświadczenie w kontaktach wychodzących (outbound) i/lub sprzedaży.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.