Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Center    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Overview of tasks: Providing support, mentorship, guidance and development to the team; Leading a team through an exciting transition to build aspects as sales skills, problem solving, critical thinking, analytical and technical capabilities; Establishing team goals and working with direct reports...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    2 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży z językiem rosyjskim

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: Mentoring dla zespołu: wsparcie i rozwój umiejętności. Koordynowanie zespołu: rozwijanie umiejętności w sprzedaży, rozwiązywaniu problemów, myśleniu krytycznym i wiedzy technicznej. wyznaczanie celów zespołowych i opracowywanie strategii osiągania wyników. Analiza...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Czechy Kierownik Zespołu Call Center Czechy
Team Leader with French, German or Russian

Team Leader with French, German or Russian

Work Service S. A.
Czechy, Brno
praca stacjonarna
4105 dni temu
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy. Działamy na terenie całej polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnych doradców personalnych.

 

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

 



Team Leader with French, German or Russian
Miejsce pracy: Brno
Nr Ref.: TL/DDP-7/BR


Opis stanowiska:
  • Manage and develop a team of customer service advisor's on a daily basis to ensure all KPI targets are met
  • Recognize and recommend improvements to existing processes and procedures to improve performance
  • Monitor and analyze daily, weekly,monthly reports reacting to trends where appropriate
  • Manage and record all advisor'sabsence, lateness and holiday requests
  • Adhere to HR guidelines and act ondisciplinary procedures when required
  • Work alongside other team leaders to drive center wide initiatives, contributing towards the success of the engagement
  • Motivate, reward and create a coaching culture with team members to help them reach their full potential
  • Ensure all relevant internal engagement processes are carried out in line with the client's values, standard policies and procedures. This includes quality framework
  • Help to develop the culture in line with the values of the business ensuring the teams are informed, supported and developed
  • Ensure regular communication with the team, keeping them informed of progress against daily, weekly and monthly targets
  • Support other business specifictasks including call taking when required
  • First point of contact for allclient/advisor escalations
Wymagania:
  • Excellent verbal andwritten communication skills
  • Written and verbal fluency in support language
  • Written and verbal fluency in English
  • Excellent Customer Service skills
  • Passion for customer care, willingness to work in a contact center environment
  • Excellent interpersonal and client management skills, strong business communication skills
  • Strong leadership,organizational, people management & performance management skills
  • Ability to work under pressure and react quickly
  • Analytical skills,ability to identify solutions
  • Competency in Microsoft Office
  • Flexibility with working on shifts
  • Ability to plan corrective actions and drive improvement
  • Ability to provide feedback/coaching
  • Willing to align to the internal processes and procedures of the engagement and company
  • Minimum 12 months within a similar position managing team of at least 5 people in a customer service environment, also 6 months minimum contact centre experience
Oferujemy:

 

  • Competitive monthly salary depending on experience, performance bonuses
  • Two weeks of accommodation, travel costs coverage
  • Lunch cost coverage participation
  • Professional training provided by experts -  MSOffice, Six Sigma Green Belt , Analytical Skills etc.
  • Minimum skills to be trained on - Ability to use the client applications, tools, phone system. Knowledge of the client procedures and the supported product. Ability to offer and promote sales ofclient branded support related products

 

Prosimy o dołączenie CV i klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez Work Service S.A. oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.”
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Center    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Overview of tasks: Providing support, mentorship, guidance and development to the team; Leading a team through an exciting transition to build aspects as sales skills, problem solving, critical thinking, analytical and technical capabilities; Establishing team goals and working with direct reports...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    2 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży z językiem rosyjskim

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: Mentoring dla zespołu: wsparcie i rozwój umiejętności. Koordynowanie zespołu: rozwijanie umiejętności w sprzedaży, rozwiązywaniu problemów, myśleniu krytycznym i wiedzy technicznej. wyznaczanie celów zespołowych i opracowywanie strategii osiągania wyników. Analiza...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....