Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.
W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.
Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.
Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Min. dobra znajomość języka angielskiego
- Ponad 3 lata doświadczenia w centrum SSC/BPO
- Min. 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem
- Mile widziane doświadczenie w obszarze HR services, Finance Accounting lub Customer Service
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office
- Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy
- Systematyczność i dokładność
- Zorientowanie na klienta
- Otwartość na wyjazdy służbowe
Obowiązki:
- Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia, administracja procesów rekrutacji)
- Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację wybranego procesu
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim
- Zapewnienie utrzymania wysokiego standardu usług LGBS
Oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego
- Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy
- Szkolenia początkowe i zaawansowane
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
- Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
- Warunki i organizację pracy przyjaznś dla matek – wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce”
- Wygodne, nowoczesne biuro, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych