Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TLAR/DP-12/KRK
- Kompleksowe odpowiadanie na zapytania klientów w ramach obszaru AR,
- Rozwiązywanie złożonych problemów zgodnie z procedurami a także z uwzględnieniem indywidualnego podejścia,
- Wsparcie merytoryczne w zakresie prawidłowości procesów i procedur,
- Zapewnianie realizacji procesu zgodnie z procedurami,
- Nadzorowanie realizacji zadań i monitoring jakości obsługi klienta,
- Weryfikowanie i zatwierdzanie poprawności zadań realizowanych w zespołu,
- Nadzorowanie procesu wdrażania i szkolenia nowych członków zespołu,
- Stałe optymalizowanie działań,
- Wspieranie przełożonego w dostarczaniu wysokiej jakości usług.
- Doświadczenie w podobnym obszarze, mile widziane w BPO, finansach, rachunkowości i / lub ubezpieczeń,
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1),
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Doświadczenie w zarządzaniu procesem i / lub zespołem,
- Zdolności przywódcze,
- Doświadczenie w realizacji procedur,
- Wiedza z zakresu systemów funkcjonalnych procesów i procedur,
- Umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność obsługi klienta na wysokim poziomie,
- Efektywne działanie pod presją czasu i klienta.
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. bilety do kin i teatrów, karta Multisport i inne);
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Liczne szkolenia;
- Doskonałą atmosferę pracy.