Bubb jest obecnie jedną z najgorętszych i najbardziej obiecujących firm w obszarze pozyskiwania talentów i outsourcingu rekrutacyjnego! Wierzymy, że łącząc naszą niesamowitą technologię z pełnymi pasji ekspertami od pozyskiwania talentów, nie tylko kształtujemy, ale także rewolucjonizujemy sposób, w jaki firmy postrzegają pozyskiwanie talentów.
Zapewniamy usprawnione i nowatorskie podejście do przyciągania kandydatów; zapewnienie, że nasi klienci mają wyjątkową pozycję, nie tylko po to aby zabezpieczyć to, co najlepsze, ale także zatrzymać to, co najlepsze! Cenimy również czas i zainteresowanie aplikujących kandydatów w firmach, z którymi współpracujemy; dlatego zapewniamy szybki i profesjonalny kontakt z każdym kandydatem i jest on na bieżąco informowany na każdym kroku - ponieważ w trudnych czasach, w których żyjemy, nigdy nie było ważniejsze traktowanie ludzi tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.
Koncentrując się na sektorze technologicznym, współpracujemy z naszymi klientami, aby zapewnić dostosowaną do ich potrzeb usługę, aby osiągnąć pożądane rezultaty, niezależnie od tego, czy będzie to długoterminowe partnerstwo, czy jednorazowa, dedykowana kampania z wynikająca z napływu pracy.
Bubb współpracuje z wiodącym światowym dostawcą oprogramowania do zarządzania IT dla wewnętrznych zespołów IT i zarządzanych dostawców usług. Ze względu na ekspansję naszych klientów w Polsce, mamy obecnie bardzo ciekawą szansę dla Talent Acquisition Partnera, aby pomóc zbudować zespół 40+ programistów i odegrać kluczową rolę w zatrudnianiu talentów potrzebnych do nowego biura w Polsce.
- Rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Przyciąganie kandydatów, sprawdzanie i koordynacja kampanii mających na celu przyciągnięcie najlepszych talentów ze wszystkich sektorów społeczności dla tej bardzo ciekawej firmy
- Wkomponowanie się w kulturę i potrzeby klienta
- Utrzymywanie wyjątkowego poziomu obsługi klienta, w tym rozwiązywanie wszelkich problemów w odpowiednim czasie i dbanie o satysfakcję klienta
- Upewnianie się, że wszystkie elementy umowy Standardu obsługi i KPI są spełnione
- Zaangażowanie w pracę z kandydatami, od wstępnej selekcji po rozmowy kwalifikacyjne, współpracę z klientem i wsparcie procesu onboardingu
- Selekcja, raportowanie i przedstawianie odpowiednich kandydatów na podstawie zdefiniowanych ofert pracy
- Zbieranie informacji zgodnie z wymaganiami klienta
- Kontakt z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zarówno przez wideo, telefon, jak i osobiście
- Wsparcie w zarządzaniu kandydatami poprzez system ATS, w tym: zaangażowanie, odpowiadanie na zgłoszenia kandydatów, planowanie rozmów kwalifikacyjnych i funkcje pokrewne
- Duże doświadczenie w sektorze rekrutacji stałych (korzystne jest doświadczenie w zakresie outsourcingu rekrutacyjnego)
- Zatrudnieni w branży technologicznej
- Stosowanie wyjątkowych standardów obsługi klienta w kierunku interesariuszy wewnętrznych, jak i zewnętrznych
- Nacisk na jakość
- Doskonały poziom komunikacji w języku angielskim – zarówno pisemnej, jak i ustnej
- Umiejętność efektywnej pracy we wszystkich częściach firmy
- Zdolność do tworzenia pozytywnych relacji w zespole
- Umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem
- Umiejętność pracy pod presją i rozwiązywania problemów w miarę ich pojawiania się
- Umiejętność wykonywania wielu zadań pod presją, kompletnie i na czas
- Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy