Jesteśmy zespołem ekspertów, którzy wspierają klientów w ponad 130 krajach w rozwoju ich biznesu. Orientacja na klienta i jego potrzebę pozwala nam kreować innowacyjne rozwiązania na każdym etapie łańcucha dostaw.
W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, poznajmy się.
Główne obowiązki:
- Kierowanie oddziałowym zespołem sprzedaży bezpośredniej w zakresie wszystkich rodzajów transportu dostępnych w ofercie DB Schenker.
- Zapewnienie efektywnych działań sprzedażowych w podległym regionie.
- Planowanie, monitorowanie i egzekwowanie celów sprzedaży.
- Rozwój podległego zespołu poprzez: rekrutację, szkolenia, motywację, ocenę i feedback.
- Poszukiwanie optymalizacji i nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności zespołu i rozwój sprzedaży.
- Nadzór nad realizacją budżetu podległem jednostki.
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami w podległym regionie.
- Przygotowywanie i monitorowanie ofert dla Klientów.
- Współpraca z pozostałymi zespołami sprzedażowymi m.in. Key Account Management czy Tender Management.
- Kooperacja z działami produktowymi w tym tworzenie planów sprzedaży poszczególnych produktów dostępnych w portfolio DB Schenker.
- Analiza lokalnego rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych.
- Nadzoruje wykorzystanie narzędzi CRM w celu utrzymania odpowiedniej dokumentacji sprzedażowej.
- Współpraca z działami operacyjnymi w celu dostarczenia najlepszej jakości serwisu dla Klienta.
Nasze oczekiwania:
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w obszarze TSL.
- Dobra znajomość produktów w obszarze transportu: drogowego, lotniczego i morskiego.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Naturalne zdolności sprzedażowe i łatwość w kontakcie z klientem.
- Umiejętność budowania zaangażowanego zespołu i utrzymywania wysokiego poziomu motywacji.
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Doświadczenie w pracy z systemami typu. CRM.
- Dobre umiejętności analityczne.
- Obsługa pakietu MS Office.
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia).
- Samochód służbowy.
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Szlachetna Paczka, Zielony Czas Pomagania).
- Możliwość korzystania z ZFŚS.
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
-
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
-
Krok
Selekcja aplikacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Weryfikacja CV przez dział HR
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie z przełożonym
-
Krok
Witaj w DB Schenker!