DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker.
- Nadzór nad terminową pracą w zakresie: kolekcja, transport dalekobieżny, dystrybucja.
- Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów.
- Nadzór nad budżetem w zakresie - planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI.
- Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami.
- Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych.
- Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu.
- Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi.
- Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór jak jakością procesów.
- Budowanie przyjaznej atmosfery pracy poprzez budowanie relacji, motywowanie zespołu, wyłanianie i rozwój talentów.
- Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą.
- Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP.
- Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.
- Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź 5 lat w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji.
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników.
- Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach.
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację.
- Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień i optymalizacji.
- Umiejętność budowania relacji i motywowania członków zespołu.
- Orientacja na realizację celów.
- Umowa o pracę.
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
- Miejsce pracy: ul. Komandosów 1/6, 32-085, Modlniczka.
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
- Możliwość korzystania z ZFŚS.
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat).
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!