Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Specjalista Wsparcia Usług IT

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Priority Services Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Technician [online recruitment]

TWO-UP DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kraków
praca stacjonarna
rekrutacja online
1475 dni temu
Support Technician [online recruitment]
Miejsce pracy: Kraków
Company Description


Two-Up Digital, a leading digital agency in online gaming, has an opening for a Support Technician role in Kraków to join Support Team.

Job Description


Support Team is responsible for analyzing, assisting and troubleshooting client requests.

Support Team is also proactively monitoring all company systems and products via various monitoring tools, such as Zabbix, to be able to quickly notify Ops and Development teams should a failure occur.

We’re looking for individuals who are willing to join a fast-paced and rapidly expanding environment, are open for new challenges and are eager to learn.

All Support Technician positions are either day or night shifts - determined up front. Both day and night shifts are on a shift rotation schedule.

We are currently looking for individuals interested in night shifts.

Qualifications
  • Basic knowledge of web technologies such as HTML
  • Excellent written and verbal English skills
  • Excellent attention to detail
  • High communication and interpersonal skills
  • Ability to work a flexible work schedule as needed
Responsibilities
  • Monitoring company systems and products using monitoring tools such as Zabbix and Jenkins
  • Logging client requests using ticketing systems such as JIRA
  • Managing client requests and helping with their resolution (ensuring proper communication between internal teams)
  • Supporting clients with reported issues
  • Formulating resolution reportsNice To Have
  • Experience in working with monitoring systems such as Zabbix
  • Experience in working with Wordpress CMS
  • Experience in Linux operating systems
  • Experience in working with Jira and Confluence or similar bug tracking system
  • Proficient with MS Excel functions and macros
  • Additional information
What We Offer
  • Health Care and Multisport
  • Fruity Mondays, delicious coffee and cakes to make your day better
  • Table Soccer and Game console
  • Place for your bike
  • Beer and pizza integrations once a month
  • Office in a convenient place- Rynek Główny 6, 31-042 Kraków
  • Company library
  • Startup atmosphere
  • Employee referral program
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Specjalista Wsparcia Usług IT

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Priority Services Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...