The Financial Services industry is operating in a challenging environment due to global economic pressure, increasing regulatory demands and capital requirements as well as significant operational and technology changes.
Our Financial Crime Technology team in Poland delivers innovative products and consulting services to global PwC clients, addressing key challenges in the Anti Financial Crime area (Anti Money Laundering, Combating Terrorism Financing, Fraud Risk Management, FATCA and Financial Sanctions implementation etc.).
The role
- Provide support or analysis at the first level of contact with customers
- Provide technical services and assistance for applications
- Work on internal tools and workflows customization to support business processes
- Monitor incidents in the ticketing system throughout the incident lifecycle
- Work on Client projects together with other team members to develop solutions in agile project management environment
- Keep up with latest Technology and Anti Financial Crime trends
- Connect with the PwC network and share knowledge
Candidate’s profile
- Minimum 1 year experience in service desk/1st line support
- Practical experience in Jira
- Strong interpersonal skills, ability to build and maintain relationships
- Ability to work well under pressure with high degree of accuracy
- Good level of written and spoken English
- Nice-to-have experience with incident handling
- Nice-to-have ITIL foundation certification
We offer
- Opportunity to use your technology and business skills to address global financial crime challenges
- Single shift
- Participation in design and implementation of new products and services that leverage cutting edge technology
- Collaboration with high profile, ambitious IT professionals
- Work in an international team providing services to leading global financial institutions (based in Europe, US, Asia and Africa)
- Technical trainings
- Benefits (private healthcare, multisport card, language classes)
- Great atmosphere and comfortable working environment
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne