Najnowsze oferty pracy

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 dni
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Zobacz więcej ofert pracy

Support Engineer

Power Media
Wrocław
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
1078 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.

Support Engineer
Miejsce pracy: Wrocław Nr ref.: SE/WRO/ND

Dla jednego z naszych Klientów – firmy zajmującej się tworzeniem systemu dla firm farmaceutycznych, biologicznych oraz laboratoriów w USA i UK poszukujemy osoby na stanowisko Support Engineer, która dołączy do zespołu zapewniającego wsparcie klientom firmy.

  • biuro Wrocław

Zadania na stanowisku pracy:

  • Terminowe rozwiązywanie problemów  z pomocą techniczną wynikających  z systemów Mosaic zainstalowanych w siedzibach klienta
  • Badanie problemów zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem zdalnego dostępu (np. VPN, Webex itp.) do systemów klienta
  • Wykonywanie poprawek danych lub zmiany konfiguracji w celu rozwiązywania lub obejścia problemów
  • Aktywne utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
  • Odpowiedzialność za utrzymanie wewnętrznych systemów
  • Uczestnictwo w działaniach doskonalenia procesów w zespole wsparcia

 

Ta praca jest dla Ciebie jeżeli:

  • Posiadasz wyższe wykształcenie techniczne
  • Masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia dla aplikacji skierowanej do klienta
  • Posiadasz doświadczenie w pracy  z SQL (preferowane Oracle), tworzenie widoków,funkcji, procedur. Zrozumienie problemów z wydajnością oraz umiejętność debugowania kodu PL/SQL lub T-SQL
  • Swobodnie poruszasz się w systemie Windows i Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Potrafisz rozwiązywać problemy pracować z różnymi systemami oprogramowania
  • Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz ustalać priorytety, planować pracę własną
  • Jesteś otwarty/a na zagraniczne podróże służbowe w wymiarze około 5% czasu pracy
  • Jesteś gotowy/a na pracę w godzinach  uzależnionych od strefy czasowej USA
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.

W zamian otrzymasz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Płatny urlopy w przypadku umowy B2B (25 dni + dni ustawowo wolne w USA)
  • Praca w godzinach 14.00 - 22.00
  • Rozwój zawodowy, regularne szkolenia wewnętrzne
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Regularne spotkania integracyjne

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu lub/i innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu związanym z udziałem mojej osoby w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez IFIRMA SA. Przyjmuję do wiadomości, że wyrażenie przedmiotowej zgody oznacza, iż moje dane osobowe, które przekażę w trakcie procesu rekrutacyjnego, zostaną umieszczone w bazie kandydatów IFIRMA SA i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom w celu przedstawienia im mojej kandydatury.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000281947, NIP: 8981647572, REGON: 9310823940, strona internetowa: www.ifirma.pl.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz się kontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl lub listownie na adres IFIRMA SA, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław.

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych, w szczególności poprzez ocenę Twoich kwalifikacji i umiejętności i przedstawienie Twojej kandydatury potencjalnemu pracodawcy. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych będzie udzielona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub wskazany wyżej adres e-mail. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, w których będziesz chciał uczestniczyć.
Twoje dane możemy także przetwarzać w celach związanych z rozstrzyganiem sporów, rozpatrywaniem skarg i prowadzeniem postępowań prawnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Odbiorcami Twoich danych osobowych będą Klienci IFIRMA SA, dla których świadczymy usługi rekrutacyjne, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit b RODO i wynika z naszej działalności jako agencji zatrudnienia. Dodatkowo, zapewniamy iż przed każdym udostępnieniem Twoich danych osobowych naszym klientom, poprosimy Cię o dodatkową zgodą wskazując dane konkretnego podmiotu. Twoje dane osobowe mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, np. zapewniającym wsparcie IT lub świadczącym usługi rekrutacyjne, przy czym podmioty takie przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i zgodnie z naszymi instrukcjami. W takich przypadkach, weryfikujemy czy podmioty te zapewniają odpowiednie środki ochrony danych osobowych, jak również wymagamy od nich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji. Twoje dane mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania.
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez określony czas i usuwamy je, kiedy nie ma już konieczności ich dalszego przetwarzania. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres 24 miesięcy, chyba że Twoja zgoda zostanie wycofana wcześniej.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przetwarzając Twoje dane osobowe nie będziemy dokonywać zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, również w zakresie poszczególnych form kontaktu z Tobą. Posiadasz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, celem skorzystania z możliwości ochrony przewidzianej przez prawo.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 dni
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379