Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
- Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
- Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
- Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
- Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
- Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów.
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
- Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
- Uczestnictwo w procesach compliance.
- Przyjmowanie reklamacji Klientów.
- Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
- Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
- Znajomość MS Office (Word, Excel).
- Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.