Ogłoszenie numer: 769420, z dnia 2015-08-03
PTWP S.A.
PROGRAM PRAKTYK I STAŻY W GRUPIE PTWP SA
Grupa PTWP, dynamicznie rozwijająca się firma medialna, wydawca czasopism (m.in. „Nowy Przemysł", „Rynek Zdrowia", „Rynek Spożywczy", „Farmer"), wydawca portali internetowych (m.in. wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalsamorządowy.pl, www.farmer.pl, portalspozywczy.pl), organizator branżowych konferencji na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym, zaprasza studentów i absolwentów uczelni wyższych do wzięcia udziału w programie praktyk i staży.
Mamy dla Ciebie ofertę pełną ciekawych wyzwań i ambitnych zadań. Oferujemy wsparcie, wiedzę i doświadczenie, które pozwolą Ci szybko się rozwijać i zdobyć cenne doświadczenie zawodowe.
Wybierz jedną z dwóch propozycji dla absolwentów i studentów zwłaszcza kierunków ekonomicznych, informatycznych, artystycznych oraz dziennikarskich.
PROGRAM PRAKTYK:
- praktyki dla studentów studiów licencjackich/magisterskich
- od 1 do 3 miesięcy
- umowa o praktyki
PROGRAM STAŻY:
- staż dla absolwentów studiów magisterskich
- od 3 do 9 miesięcy
- umowa o staż
Pozostajemy otwarci na propozycje przedłużenia praktyk/staży oraz na podjęcie dalszej współpracy.
Praktyki i staże odbywają się w wielu pionach i zespołach merytorycznych, m.in.: sprzedaży i marketingu, promocji i organizacji eventów, IT, redakcjach.
Stażysta / Praktykant - Specjalista ds. Social Media
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Termin rozpoczęcia: od sierpnia
Zakres obowiązków:
- prowadzenie firmowych profili w sieciach społecznościach (Facebook, Twitter, YouTube)
- opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej w social media
- tworzenie, edytowanie, publikowanie treści marketingowych
- prowadzenie dyskusji i animowanie społeczności
- tworzenie i optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych
Wymagania
- znajomość funkcjonowania social media (Facebook, Twitter, YouTube, Snapchat) itp.
- znajomości paneli administracyjnych i analitycznych dla poszczególnych platform social media
- umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji
- komunikatywność, łatwość pisania i formułowania wypowiedzi
- kreatywność
- znajomość narzędzia Google Analytics
- dobra znajomość oprogramowania biurowego