ogłasza nabór kandydatów na 18 wolnych stanowisk pomocniczych i obsługi
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Wydziału Operatorów Numerów Alarmowych
w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Wymiar etatu – 1
(praca wykonywana w systemie równoważnego czasu pracy – do 12 godzin)
Charakterystyka pracy (doprecyzowanie zadań w oparciu o indywidualny zakres obowiązków):
-
Wykonywanie zadań związanych z organizacją i prowadzeniem centrum powiadamiania ratunkowego, o którym mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1635), utworzonego na zasadach określonych w art. 7 ust. 2 tej ustawy, realizując zadania określone w art. 8 ust. 1 tej ustawy, a w szczególności:
-
całodobowe przyjmowanie zgłoszeń alarmowych;
-
przeprowadzanie kwalifikacji zgłoszeń w oparciu o obowiązujące procedury postępowania;
-
przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz
z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub
do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu; -
monitorowanie i weryfikacja zgłoszeń alarmowych w celu eliminacji ponownej obsługi tego samego zdarzenia;
-
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo na terenie miasta stołecznego Warszawy.
-
Wykonywanie pracy w systemie równoważnym zgodnie z opracowanym harmonogramem.
-
Ścisła współpraca i współdziałanie z jednostkami Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz z pozostałymi służbami w zakresie prowadzonych działań ratowniczych.
-
Obsługa systemów wymiany informacji i danych znajdujących się na wyposażeniu centrum powiadamiania ratunkowego oraz obsługa aplikacji informatycznej – Systemu Informatycznego Powiadamiania Ratunkowego.
-
Współdziałanie z innymi stanowiskami służb ratowniczych oraz centrum zarządzania kryzysowego organów administracji rządowej i samorządowej.
Miejsce pracy
Praca w budynku urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich, z możliwością przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku umożliwiają przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, pracą z wykorzystaniem zestawu słuchawkowego.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym ( preferowany język włoski, język hiszpański, język niemiecki oraz język francuski)
- doświadczenie zawodowe w dziedzinie: ratownictwo medyczne, obsługa systemu powiadamiania ratunkowego, ochrona przeciwpożarowa,
- znajomość min. jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym w mowie (potwierdzona dokumentem stwierdzającym znajomość języka obcego na wymaganym poziomie).
- wiedza z zakresu regulacji prawnych wymagana do podjęcia pracy na stanowisku:
- ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2016.191 j.t.),
- ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2013.757 j.t.),
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U.2013.1166 j.t.),
- ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz.U.2013.1635 j.t.) wraz z aktami wykonawczymi,
- bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- doświadczenie na stanowisku pracownika centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, Internetu
- umiejętność skutecznego komunikowania się, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji, odporność na stres i nie uleganie emocjom, sumienność, umiejętność rozwiązywania problemów, współpraca w zespole, dyspozycyjność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym lub oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)” - podpisaną własnoręcznie.
Wyłonieni kandydaci zostaną zobowiązani – w trakcie pierwszej umowy o pracę, zawartej na czas określony – do odbycia 70 - godzinnego szkolenia wyjazdowego i zdania z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych objętych programem szkolenia, warunkującego dalsze zatrudnienie w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy - (Centrum Powiadamiania Ratunkowego).