Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Praca na stanowisku wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów oraz Szefa KPRM w zakresie ofert realizacji zadań publicznych w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym analizuje sprawy i przedkłada je Prezesowi Rady Ministrów wraz ze stosowną notatką do rozstrzygnięcia.
- Negocjuje z oferentami w zakresie ostatecznego kształtu oferty, sporządza projekty umów o realizację zadań publicznych w trybie art. 11 b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ich zmiany (aneksy) oraz ocenia dokumenty sprawozdawcze.
- Reprezentuje komórkę organizacyjną w kontaktach z oferentami oraz podmiotami realizującymi zadania publiczne finansowane w trybie art. 11 b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w szczególności udziela informacji w zakresie prawidłowej realizacji i rozliczenia zadania.
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM, w szczególności ze specjalistami w zakresie prawa i finansów publicznych oraz służbami kontrolnymi w celu zapewnienia efektywnego rozpatrzenia ofert, a następnie rozliczenia realizowanych zadań.
- Prowadzi rejestr sprawozdań, które wpływają do KPRM wraz z historią ich procedowania oraz sporządza różnego rodzaju zestawienia dotyczące rezerwy ogólnej budżetu państwa.
- Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz archiwizuje dokumenty w powierzonym zakresie tematycznym.
- Wykonuje inne, bieżące polecenia bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Kompetencje miękkie: komunikacja, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji
- Wiedza z zakresu: ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, standardów kontroli w administracji rządowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1