Starszy Specjalista w Sekcji Refundacji, Walidacji i Weryfikacji
w Departamencie Gospodarki Lekami
Numer ogłoszenia: DGL/21/242
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 08.12.2021 r.
Szczegóły oferty
- przygotowywanie centralnych i opiniowanie oddziałowych wniosków dotyczących weryfikacji poprawności danych przekazywanych w ramach sprawozdawczości aptecznej;
- obsługa aplikacji w systemie informatycznym NFZ w zakresie Centralnych Reguł Walidacji i Centralnych Reguł Weryfikacji;
- monitorowanie zadań Funduszu związanych z zawieraniem i obsługą umów z podmiotami prowadzącymi apteki;
- sporządzanie odpowiedzi na bieżącą korespondencję;
- zbieranie, analizowanie i przetwarzanie danych otrzymanych z poszczególnych oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie refundacji leków oraz monitorowania ordynacji lekarskiej, przygotowywanie raportów dla Prezesa Funduszu;
- monitorowanie zmian legislacyjnych w zakresie refundacji leków, w szczególności w zakresie regulującym procedury zawierania i aneksowania umów z podmiotami prowadzącymi apteki;
- udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań z działalności Funduszu w zakresie kompetencji Sekcji oraz sprawozdań z monitorowania ordynacji lekarskiej;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: farmacja, medycyna, zdrowie publiczne)
- Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata (potwierdzone świadectwami pracy)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w instytucjach związanych ze służbą zdrowia lub w pracy w biurze/urzędzie państwowym;
- podstawowa wiedza o systemie ochrony zdrowia i Narodowym Funduszu Zdrowia;
- dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym w szczególności w zakresie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, Prawa farmaceutycznego oraz aktów wykonawczych;
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej;
- komunikatywność i dobra organizacja pracy;
- umiejętność ustalania priorytetów działania;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista, rzetelność i terminowość;
- otwartość na nowości;
- odporność na stres;
- znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
- ukończone szkolenia, kursy z zakresu organizacji ochrony zdrowia.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW