- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej jednej z marek Spółki VRG;
- budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki poprzez planowanie i koordynowanie działań 360;
- analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji;
- zarządzanie komunikacją w kanałach social media;
- inicjowanie, planowanie i zarządzanie projektami marketingowymi.
- 2-letnie doświadczenie we współtworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych;
- doświadczenie w koordynacji komunikacji w kanałach social media;
- doskonała znajomość narzędzi marketingowych (ATL, BTL, PR);
- doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych;
- umiejętności analityczne i komunikacyjne
- kreatywne myślenie.
- doświadczenie we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z obszaru digital/e-commerce/social media;
- doświadczenie w branży fashion/retail.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilną i ciekawą pracę w rozpoznawalnej na rynku spółce giełdowej;
- możliwość bezpośredniej współpracy z biznesem;
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku;
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, atrakcyjny program lojalnościowy, platformę do nauki języka angielskiego
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
VRG S.A.
VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.