Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Informatyki
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DI/49/21
Stanowisko pracy ds. bezpośredniego wsparcia uzytkownika /Koordynator Infolini
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba / 1 etat – umowa o pracę
Oferujemy:
- stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
- nowoczesne technologie,
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla zespołu Info Linia.
- Nadzór i koordynacja działań związanych z wdrażaniem profesjonalnych i efektywnych rozwiązań zarządzania usługami IT w obszarze działań zespołu Info Linia.
- Wdrażanie różnych nowych kanałów komunikacji z klientem.
- Umiejętność zdalnej telefonicznej identyfikacji występujących problemów.
- Doskonalenie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji swoich oraz podległych pracowników poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach, kursach itp.
- Nadzór nad tworzeniem, aktualizacją i przestrzeganiem procedur oraz niezbędnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań.
- Znajomość kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów merytorycznych lub usługodawców zewnętrznych.
- Przygotowanie i prowadzenie planów praktycznego działania zespołu oraz zapewnienie ciągłości działania.
- Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy zespołu.
- Rejestrowanie czasu pracy w dedykowanym narzędziu pracy.
Wymagania konieczne
- Wykształcenie: wyższe
- Udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy na umowe o pracę
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze IT /Info Linia/ helpdesk
- Znajomość JIRA
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Umiejętność analitycznego myślenia i szukania nowych rozwiązań
- Umiejętność jasnego przekazywania informacji użytkownikowi
Wymagania pożądane:
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność
- Rzetelność i sumienność
- Odpowiedzialność