- koordynujesz proces zapewnienia stanowisk pracy oraz zarządzasz usługami parkingowymi i relokacyjnymi
- odpowiadasz za kontrakty usługowe, od wsparcia w tworzeniu specyfikacji, po monitorowanie jakości, kosztów i terminowości
- weryfikujesz terminy ważności umów i inicjujesz przetargi
- zarządzasz budżetami wydatków, bierzesz udział w ich planowaniu i monitorujesz ich realizację
- współpracujesz z Klientem Wewnętrznym (m. in w zakresie SLA)
- monitorujesz źródła powstawania kosztów dla faktur zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami
- masz 3-5 lat doświadczenia w administracji, we wskazanych kategoriach
- masz wykształcenie z zakresu Administracji, Prawa, Ekonomii lub Nieruchomości
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu
- wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji procesów
- jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoją wiedzę i horyzonty
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)
- znasz język angielski w mowie i piśmie (min. poziom B1)
- masz wiedzę z zakresu zagadnień prawnych związanych z koordynowanym obszarem (dodatkowy atut)
- znasz program AutoCAD (dodatkowy atut)
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.