- koordynujesz środowisko pracy w Grupie CA poprzez organizację w kategoriach:
- usług porządkowych
- rozliczanie PFRON
- usług w zakresie artykułów spożywczych takich jak: ekspresy w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych, maszyny vendingowe na powierzchniach biurowych, dystrybutory z wodą w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych
- serwisu roślinności oraz nowych zakupów
- wayfinding - system nawigacji w ramach orientacji w przestrzeni
- raportowanie w zakresie CO2 dla Grupy EFL, w tym obsługa ENERGA
- odpowiadasz za kontrakty usługowe w przypisanych kategoriach polegające na współtworzeniu specyfikacji kontraktowej & SLA, bieżącym monitorowaniu QCT
- koordynujesz współpracę z dostawcami, kontrolujesz terminy ważności umów oraz inicjujesz przetargi na ww. usługi
- odpowiadasz za budżety dla zarządzanych kategorii wydatków z obszaru Obsługi Klienta Grupy CA poprzez:
- udział w planowaniu budżetów dla zarządzanych kategorii
- nadzór wykonania budżetów vs. plan
- współpracujesz z Klientem Wewnętrznym, opierasz się na opisanych i wdrożonych procesach oraz zdefiniowanych produktach, bazując na SLA, KPI oraz procedurach
- dekretujesz oraz przypisujesz źródła powstawania kosztów dla faktur w ramach kategorii zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami oraz zawartymi kontraktami z dostawcami
- masz 3-5 lat doświadczenia w administracji, we wskazanych kategoriach
- posiadasz wykształcenie w kierunkach Administracja, Prawo, Ekonomia i Nieruchomości
- bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie (poziom B1)
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu
- wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji procesów
- jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoją wiedzę i horyzonty
- znajomość zagadnień prawnych dotyczących koordynowanego obszaru- dodatkowy atut
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.