Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: tworzenie raportów
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 833,5 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Irma Walas-Koshi
136868203
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie