CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Celem tej roli jest terminowa i dokładna koordynacja danych płac pracowniczych dla dobrze ugruntowanej brytyjskiej marki detalicznej. Obejmuje to również codzienną interakcję z klientem za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail, pracę nad rozwiązywaniem problemów związanych z listami płac, współpracę z innymi członkami zespołu oraz zapewnienie aktualności dokumentacji. Celem tej roli jest także zapewnienie wymiany wiedzy z innymi członkami zespołu i koordynacja pracy w zespole.
Wymagania:
- Znajomość systemów/narzędzi niezbędnych dla procesu (system zarządzania sprawami (najlepiej Zendesk, ale nie wyłącznie), SAP SuccessFactors, systemy czasu i obecności, systemy zarządzania dokumentami);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- 2-3 lata doświadczenia na indywidualnej pozycji w obszarze listy płac end2end;
- Znajomość podstawowych procesów płacowych i operacyjnych;
- Dobra znajomość MS Office - szczególnie MS Excel;
- Dbałość o szczegóły i bardzo dobre umiejętności analityczne;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 21:00).
Głowne obowiązki:
- Wykazaywanie się wiedzą ekspercką na temat procesów i procedur istotnych dla obszaru płac;
- Przetwarzanie wniosków o wynagrodzenie, odpowiedzi na zapytania klientów;
- Opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie polityk i procedur personalnych z zakresu wynagrodzeń i benefitów;
- Organizowanie spotkań oraz dzielenie się wiedzą wewnętrznie i między zespołami;
- Monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych w zakresie benefitów;
- Monitorowanie pracy zespołu i ustalanie priorytetów;
- Zarządzaj przypisaną częścią procesu zgodnie z metodologią firmy;
- Rozwój narzędzi oraz systemu informatycznego wspierającego zarządzanie wynagrodzeniami i benefitami;
- Wsparcie komunikacji wewnętrznej w zakresie polityki wynagrodzeń i benefitów;
- Raportowanie listy płac;
- Możliwość udziału w tranzycji;
Klient zapewnia:
- Pracę ze wspaniałymi ludźmi w przyjaznej atmosferze;
- Umowa o pracę na czas nieokreślony;
- Bogaty system premiowy;
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie;
- Dostęp do MyAudiobooks - Rozrywka i rozwój osobisty w wersji audio;
- Benefity pozapłacowe, do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.)
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Darmowa kawa, woda, mleko i szeroki wybór herbat;
- Brak formalnego ubioru;
- Imprezy integracyjne oraz pikniki rodzinne;
- Międzynarodowe środowisko;
- Inicjatywy związane z obchodami wewnętrznymi: Dzień Dziecka, Dzień Świętego Mikołaja i wiele innych;
- Szeroką ofertę szkoleń z możliwym współfinansowaniem;
- Plan wprowadzenia dla nowych pracowników;
- Dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów;
- Możliwość z korzystania z platformy do nauki angielskiego online;
- Rośliny antysmogowe w biurach;
- Leasing samochodowy;
Dołącz do zespołu i zdobywaj nowe doświadczenia. Firma oferuje prace na nowoczesnych systemach i platformach oraz daje możliwość rozwoju i awansów.