Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 149562

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji lub praca w terenie,
  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka,

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę administracyjno-kancelaryjną Izby
  • prowadzi wymagane ewidencje i rejestry
  • archiwizuje dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość przepisów prawa w tym: Ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej, Ordynacja podatkowa, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Regulamin organizacyjny Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, Zarządzenie Ministra Finansów z dnia 23 sierpnia 2022 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej izb administracji skarbowej, urzędów skarbowych i urzędów celno-skarbowych oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego izb administracji skarbowej , znajomość edytora tekstu MS Word i arkusza MS Excel
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • Przeszkolenie z obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywania zadań na danym stanowiku pracy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV w języku polskim
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2141) lub współpracy z tymi organami - obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423 lub jest do pobrania na stronie internetowej: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie w zakładce Ogłoszenia - Nabór - Wzory oświadczeń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie al. Krasińskiego 11 b, 31-111 Kraków

Przesłanie oferty na adres e-mail nie stanowi skutecznego złożenia oferty.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe - klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.) (dalej: RODO), informuje się, iż:


1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach naboru jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: ias.krakow@mf.gov.pl), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.


2. W Izbie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 12 25 57 353 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl.


3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.), art. 4 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2021 poz. 1233 ze zm.), art. 144 ustawy z 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. 2021 poz. 422 ze zm.)


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).


4. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze.


5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:


1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4) do usunięcia danych osobowych;


5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


6. Podanie przez Panią/Pan danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.


7. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjny

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    wdrażanie systemów EZD, wsparcie merytoryczne i szkolenia pracowników, nadzór nad aktualizacją norm i procedur EZD, monitorowanie procesów dokumentacyjnych.
  • Stażysta docelowo Inspektor w Oddziale Administracyjnym

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta  część etatu
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: Administrowanie budynkami i działkami będącymi w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Wieliczce. Zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, m.in.: kontrola i zlecanie bieżących napraw i przeglądów, kontrola terminów i zlecanie przeglądów technicznych...
  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Referent / Specjalista ds. obsługi biura i administracji

    REOIL Sp. z o. o.   Bukowno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą towarów, wysyłkami, magazynem; Organizowanie sprawnej pracy biura oraz działania administracyjne; Skanowanie dokumentów do wysyłek i archiwizacja w chmurze; Kontakt z dostawcami i awizacja dostaw; Wystawianie dokumentów...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale do Spraw Służb Mundurowych

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA udział w postępowaniach konkursowych o zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzajach świadczeń pozostających we właściwości Wydziału oraz zadaniach związanych z aneksowaniem umów na kolejny okres rozliczeniowy; obsługa merytoryczna i monitorowanie...
  • Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego

    Uniwersytet Medyczny w Łodzi   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształcenia dla kursów i studiów podyplomowych. Aktualizacja danych...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379