Starszy referent
w Sekcji Skarg i Wniosków
w Wydziale Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: Szczecin/21/48
Miejsce pracy: Szczecin
1 etat/umowa na zastępstwo
Termin składania ofert: 03.11.2021 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- rozpatrywanie skarg i wniosków, dotyczących działalności świadczeniodawców w ramach zawartych umów z Oddziałem
- wnioskowanie o przeprowadzenie kontroli wykonania umowy zawartej przez świadczeniodawców z Oddziałem w związku ze skargami i wnioskami zgłoszonymi przez świadczeniobiorców i świadczeniodawców
- przygotowywanie analiz i sprawozdań dotyczących skarg i wniosków oraz sposobu ich załatwiania
- wdrażanie postępowania wyjaśniającego w sprawach innych niż skargowe i udzielanie odpowiedzi wnoszącemu
- udzielanie świadczeniobiorcom, we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi, wyjaśnień dotyczących danych prezentowanych w systemie IKP
- obsługa telefonu informacyjnego w zakresie skarg i wniosków
- obsługa skrzynki mailowej przypisanej do Sekcji oraz udzielanie odpowiedzi w formie elektronicznej
- prowadzenie rejestru petycji i spraw związanych z ich rozpatrywaniem
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe, preferowane zdrowie publiczne oraz kierunki administracyjne lub prawnicze
- min. 2 lata stażu zawodowego (preferowana praca z klientem)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy z klientem
- umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość programów z pakietu MS Office
- umiejętność samokształcenia
- zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność w pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność, terminowość i punktualność
- systematyczność i dokładność
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: kadry@nfz-
szczecin.pl).
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
kadry@nfz-szczecin.pl.
kadry@nfz-szczecin.pl.