Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko
Starszy inspektor / Specjalista / Starszy specjalista w Biurze Organizacji i Zarządzania, w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 7/2024
Dołącz do CUPT!
Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Zapraszamy do odwiedzenia strony CUPT> KARIERA> OFERTY PRACY.
Podstawowe obowiązki:
- Obsługa sekretarsko-kancelaryjna sekretariatu kierownictwa CUPT w tym zarządzanie korespondencją.
- Nadzór nad przepływem informacji pomiędzy Dyrektorem CUPT, z-cą Dyrektora CUPT a Dyrektorami Biur i Departamentów.
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów – przekazywanie dokumentacji między kierownictwem a komórkami organizacyjnymi.
- Zarządzanie i monitorowanie terminarzy/kalendarzy spotkań kierownictwa CUPT oraz nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem zadań.
- Kompleksowa organizacja spotkań oraz narad kierownictwa, grup roboczych – kontakt telefoniczny i/lub mailowy z beneficjentami, instytucjami współpracującymi i zarządzającymi, ustalanie terminów spotkań.
- Przygotowywanie korespondencji firmowej.
- Obsługa spotkań, narad i konferencji w siedzibie CUPT.
- Organizacja oraz rozliczanie wyjazdów służbowych Kierownictwa CUPT – rezerwowanie biletów lotniczych i noclegów w hotelach.
- Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi CUPT – w zakresie kompetencji.
- Wsparcie Kierownika Jednostki i Z-cy Kierownika Jednostki w porządkowaniu i archiwizacji dokumentów.
Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT):
- Na stanowisko:
- Starszy inspektor - wymagane wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 1 rok lub wykształcenie średnie, staż pracy minimum 4 lata.
- Specjalista/Starszy specjalista - wymagane wykształcenie wyższe i staż pracy minimum 2 lata.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej.
- Znajomość zasad obsługi kancelaryjnej.
- Biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office i „środowiska” Windows.
- Znajomość obsługi systemu klasy EZD
- Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z ludźmi/komunikatywność.
- Skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność.
Oferujemy:
Aplikacje należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie zasadnicze (w zależności od stanowiska, wiedzy i doświadczenia):
- Starszy inspektor między 4.242, a 4.700 zł;
- Specjalista między 4.500, a 5.200 zł;
- Starszy specjalista między 5.000, a 5.700 zł.
- Dodatek stażowy do wynagrodzenia, w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
- Dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. „13”.
- Świadczenia jubileuszowe.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, kongresach, warsztatach, kursach.
- Ruchomy czas pracy – 8h pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Preferencyjne warunki skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych, Karty MultiSport.
- Dofinansowanie do urlopu, wsparcie Pracownika i Jego rodziny w sytuacjach losowych.
- Plan emerytalny PPK.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Atrakcyjne biuro, w centrum Warszawy, dostosowane do pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
- CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).
- List motywacyjny (opcjonalnie)
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza przepisy art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), prosimy o zawarcie w Aplikacji klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej Aplikacji, przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, przekazanych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję. Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy.”
......................................................
Podpis kandydata do pracy
- w przypadku podania danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1 (tzw. dane szczególnych kategorii), wymagane jest zawarcie w Aplikacji dodatkowo klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. dane szczególnych kategorii). Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy”.
………………………………………
Podpis kandydata do pracy
Aplikacje należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.
- CUPT zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane Aplikacje.
- Aplikacje bez wskazanego numeru rekrutacji mogą nie brać udziału w rekrutacji, chyba że z ich treści jednoznacznie wynika, w której rekrutacji kandydat składający Aplikację bierze udział.
- CUPT będzie kontaktował się z kandydatem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Poznaj
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) istnieje od 2007 r. Kompleksowo wspiera Beneficjentów w przygotowaniu i realizacji inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich (Wieloletnie Ramy Finansowe 2007-2013 oraz 2014-2020) oraz instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Celem Centrum jest racjonalne i efektywne wykorzystanie do 2023 roku wszystkich środków UE przeznaczonych na dofinansowanie projektów transportowych.