- Profesjonalna obsługa Klienta w sklepach wolnocłowych Aelia
- Doradzanie i prezentowanie produktów
- Dbanie o wzrost sprzedaży
- Przyjmowanie od Klienta płatności za zakupiony towar
- Uzupełnianie na bieżąco towaru na półce oraz dbanie o estetyczny wygląd sklepu
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientem
- Liczymy na Twój entuzjazm i zaangażowanie oraz chęć rozwijania własnych umiejętności i zdobywania wiedzy
- Umiejętność pracy w zespole pozwoli Ci zbudować trwałą i pozytywną relację ze współpracownikami
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowania)
- Prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty Benefit Systems lub Medicover Sport, bezpłatne ubezpieczenie na życie NN
- Kartę podarunkową na święta
- Kurs języka angielskiego
- Do 50% zniżki dla Ciebie i wybranej przez Ciebie osoby na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. Aelia Duty Free, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Costa Coffee)
- Elastyczny czas pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program rekomendacji pracowników
- pikniki rodzinne
- szkolenia
- praca z luksusowymi markami
- międzynarodowe środowisko pracy
- 50% zniżki na obiady w restauracjach sieci LTR
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.