Endutex Sp z o.o.Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz, bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych, kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień; współpraca z firmami kurierskimi i...
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Sprzedawca / Doradca Klienta
Miejsce pracy: Miechów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
aktywną, osobistą obsługę klientów opartą o fachowe doradztwo;
realizację założonych planów sprzedażowych;
pracę według obowiązujących standardów.
Od Kandydatów oczekujemy:
wykształcenia minimum średniego;
łatwości nawiązywania kontaktów;
„żyłki handlowca”;
samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości;
potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy.
Kandydatom oferujemy:
możliwość awansu i kariery dla najlepszych;
szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową;
wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników;
prywatną opiekę medyczną;
zatrudnienie na umowę o pracę.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych poprzez przycisk
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE.
INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY.
Endutex Sp z o.o.Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz, bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych, kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień; współpraca z firmami kurierskimi i...
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...