Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Akademia Leona Koźmińskiego
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
28 dni temu

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

 

Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 39/ADM/CPOK/24

Centralny Punkt Obsługi Klienta

 

Główne obowiązki:
  • obsługa Recepcji Głównej ALK,
  • udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
  • przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
  • obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
  • koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
  • wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
  • obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
  • gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
  • min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
  • dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
  • dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
 

Poznaj

Akademia Leona Koźmińskiego

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...