Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon; Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi;
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem; Tworzenie wizualizacji z logo klienta; Budowanie i weryfikacja baz danych; Współpraca z innymi działami firmy;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Akademia Leona Koźmińskiego
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
157 dni temu

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

 

Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 28/ADM/CPOK/24

Centralny Punkt Obsługi Klienta

 

Główne obowiązki:
  • obsługa Recepcji Głównej ALK,
  • udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
  • przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
  • obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
  • koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
  • wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
  • obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
  • gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
  • min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
  • dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
  • dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon; Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi;
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem; Tworzenie wizualizacji z logo klienta; Budowanie i weryfikacja baz danych; Współpraca z innymi działami firmy;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.