Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca przy komputerze powyżej 4 godz.
Zakres zadań
- Prowadzi korespondencję i nawiązuje komunikację z ośrodkami międzynarodowymi, instytucjami partnerskimi, organizatorami wydarzeń i konferencji międzynarodowych.
- Organizuje wydarzenia upowszechniające, wizyty studyjne, animuje i organizuje udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, zarządza harmonogramem wydarzeń, kontaktuje się z wykonawcami, moderatorami, osobami prowadzącymi prezentacje i warsztaty, wsparcie organizacji wydarzeń.
- Opracowuje prezentacje upowszechniające wyniki projektu na stronie internetowej oraz na potrzeby wystąpień.
- Monitoruje i prowadzi wykaz konferencji i wydarzeń międzynarodowych na których mogą zostać zaprezentowane wyniki projektów. Organizuje konferencję międzynarodową.
- Opracowuje notatki, artykuły, materiały informacyjne i prezentacje upowszechniające projekty oraz upowszechniające dobre praktyki zebrane podczas wizyt studyjnych, warsztatów, konferencji promujące dobre praktyki i rozwiązania systemowe.
- Przygotowuje notatki podsumowujące i tworzy na ich podstawie katalog dobrych praktyk stanowiące prezentację wniosków ujmujących zebrane dobre praktyki odnoszące się do rozwiązań systemu ochrony zdrowiano. Materiał tworzy na podstawie materiałów z zagranicznych wizyt studyjnych, krajowych wizyt studyjnych, warsztatów z ekspertami, udziału członków zespołu w konferencjach międzynarodowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o profilu humanistycznym lub nauki społeczne: filologia, komunikacja społeczna, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, psychologia społeczna, zdrowie publicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w tworzeniu materiałów informacyjnych/promocyjnych i/lub rozwoju współpracy międzynarodowej organizacji/instytucji
- język angielski zaawansowany
- doskonała umiejętność korespondencji w języku angielskim
- umiejętność tworzenia materiałów informacyjnych/promocyjnych
- znajomość narzędzi do prezentacji informacji i danych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- umiejętność analizy materiałów celem przygotowania prezentacji brief’u, katalogu dobrych praktyk
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność nawiązywania i rozwijania współpracy z interesariuszami oraz instytucjami międzynarodowymi
- umiejętność współpracy w zespole
- orientacja na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pisania tekstów informacyjnych/promocyjnych /upowszechniających
- znajomość systemu Opieki Zdrowotnej, doświadczenie w organizacji wydarzeń upowszechniających(konferencji, warsztatów)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje ze wskazanymi datami zatrudnienia wraz z opisami stanowiska pracy, zakresami czynności z których jednoznacznie wynika charakter zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w DAS– poz. 3004”.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane