Specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149736

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • prowadzenie pojazdów służbowych.

Zakres zadań

  • Sporządza dokumentację dotyczącą udzielenia zamówienia publicznego, dokonuje oceny złożonych ofert, przygotowuje projekt umowy zawieranej z wybranym oferentem. Nadzoruje realizację udzielonego zamówienia publicznego pod kątem wywiązania się przez dostawcę/wykonawcę z zapisów umowy.
  • Dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego zakupionych towarów i usług zgodnie z zamówieniem oraz prowadzi postepowania reklamacyjne.
  • Sprawdza i merytorycznie opisuje dokumenty księgowe wystawiane przez dostawców/wykonawców w zakresie dokonywanych zakupów w celu zapewnienia ich zgodności z realizowanym zamówieniem publicznym.
  • Realizuje zlecenia zakupowe zgłoszone przez komórki organizacyjne Ministerstwa.
  • Zleca i nadzoruje naprawy uszkodzonego sprzętu biurowego, AGD i RTV.
  • Przygotowuje zapotrzebowania komórek organizacyjnych Ministerstwa w zakresie realizowanych przez Wydział zakupów celem oszacowania środków finansowych niezbędnych do ich realizacji.
  • Uczestniczy w komisjach przetargowych powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych celem zaopatrzenia komórek organizacyjnych Ministerstwa w obszarze zadań realizowanych przez Wydział.
  • Prowadzi gospodarkę materiałową przy użyciu programu komputerowego, sporządza zestawienia dotyczące stanów magazynowych materiałów i drobnego wyposażenia w celu dokonania analizy zapasów magazynowych przed przystąpieniem do realizacji zleceń zakupowych komórek organizacyjnych Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze dokonywania zakupów i realizacji umów w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
  • Wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz procedur i zagadnień finansowych.
  • Znajomość programów komputerowych, w tym pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta, kreatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programów magazynowych.
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania zamówień w jednostkach sektora finansów publicznych.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze dokonywania zakupów i realizacji umów w jednostkach sektora finansów publicznych tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania zamówień w jednostkach sektora finansów publicznych tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
BKSiO
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie: BA- WZ - specjalista

• Osobiście w godz. 8.00-16.00
Biuro Przepustek
ul. Rakowiecka 2a
Warszawa

ELEKTRONICZNIE:
• ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP
• e-Doręczenia: AE:PL-56316-74543-JDVGW-18
• e-mail: rekrutacja@mswia.gov.pl

OŚWIADCZENIA WYSYŁANE ELEKTRONICZNIE NALEŻY PODPISAĆ:
• PROFILEM ZAUFANYM lub
• CERTYFIKATEM KWALIFIKOWANYM lub
• PODPISEM ELEKTRONICZYM E-DOWODU.

Wzory oświadczeń: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Lecznictwa Szpitalnego w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Centrala NFZ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych; koordynowanie spraw administracyjno - organizacyjnych Wydziału Lecznictwa...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych, obsługę korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych sprawach, redagowanie projektów pism...
  • Specjalista ds. administracji w Zakładzie Transfuzjologii w Pracowni Organizacji Służby Krwi

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek publicznej służby krwi. Udział w sporządzaniu umów związanych z publiczną służbą krwi....
  • Referent ds. administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...
  • Specjalista ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zarządzanie lokalami, kontakt z najemcami, obsługa zamówień i dostaw. Nadzór nad umowami, uczestnictwo w komisjach przetargowych. Organizacyjne wsparcie działu, utrzymywanie kontaktów z dostawcami. Rozliczanie faktur i wsparcie w projektach szczególnych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Administracyjne zarządzanie działaniami w Pracowni Organizacji Służby Krwi. Weryfikacja danych i raportów rocznych dla jednostek służby krwi. Pomoc w przygotowywaniu umów dla publicznej służby krwi. Zarządzanie korespondencją, w tym z międzynarodowymi partnerami, w językach polskim i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu   3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje) koordynacja poprawności...
  • Specjalista ds. organizacji i administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Opracowywanie i weryfikacja przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji; Nadzór nad wdrażaniem wytycznych inwestycyjnych w jednostce; Przygotowywanie, uzgadnianie oraz kontrola wdrażania przepisów wewnętrznych Centrum; Wdrażanie aktualnych przepisów prawa w działalności jednostki;
  • Młodszy Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w kontrolach gospodarowania wodami oraz pomoc w opracowywaniu dokumentów kontrolnych i pokontrolnych, wsparcie w przygotowywaniu planów kontroli gospodarowania wodami, pomoc w koordynacji i monitorowaniu działań jednostek organizacyjnych...
  • Specjalista ds. administracji magazynowej

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej i jej prawidłowości Fakturowanie i inne zadania administracyjne Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym Przygotowywanie raportów i zestawień
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379