Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145410
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy: 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentację, projekty umów i wniosków do zawarcia umów w zakresie wynajmowanych, użyczanych, dzierżawionych nieruchomości oraz bierze udział w komisjach związanych z przekazywaniem i odbiorem pomieszczeń
- nalicza opłaty z tytułu korzystania z wynajmowanych pomieszczeń oraz wystawia faktury zgodnie z przepisami
- współuczestniczy w przygotowywaniu projektów umów, wniosków i zleceń w zakresie zakupów i usług oraz uczestniczy w komisjach w sprawie udzielania zamówienia publicznego
- sporządza harmonogramy wykorzystania pomieszczeń w obiektach
- prowadzi ewidencje sprawozdań, wykazów dotyczących wynajmowanych, użyczanych lokali, powierzchni lub kosztów ponoszonych mediów. Współpracuje z organami administracji rządowej, samorządowej oraz podmiotami sektora prywatnego
- przygotowuje dane do sprawozdań, analiz, informacji w zakresie gospodarki wynajmowanymi obiektami
- przygotowuje projekty postanowień i korespondencję dot. opiniowania/uzgadniania w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania nieruchomościami
- ogólna znajomość przepisów kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, dobra znajomość przepisów w zakresie gospodarki nieruchomościami
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność argumentacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie B1