Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 141834
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z kleintem zewnętrznym,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi umowy związane ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości powierzchni biurowej, terenu zewnętrznego, pomocniczych prac gospodarczych oraz wywozu odpadów, obejmujących swoich zakresem posiadane przez Ministerstwo nieruchomości, w tym przyjmuje zgłoszenia o nieprawidłowościach przy ich realizacji i kontroluje sposób wykonania zaleceń.
- Wykonuje zadania związane z przygotowaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie utrzymania czystości w budynkach, sprzątania terenu zewnętrznego wokół nieruchomości oraz zgodnego z przepisami i normami wywozu wytwarzanych w nieruchomościach pozostających w dyspozycji Ministerstwa odpadów (w tym: szacuje wartości zamówienia, sporządza opisy przedmiotów zamówienia, opracowuje projekty umów, bierze udział w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniuje dokumentację związaną z postępowaniem).
- Prowadzi karty ewidencyjne pracowników w zakresie wyposażenia w środki ochrony indywidualnej, które są przyznawane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami BHP oraz dystrybuuje artykuły ochrony osobistej, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w tym prowadzi sprawy z zakresu zwrotu środków finansowych za asortyment kupowany na indywidualne wyposażenie uprawnionych pracowników i sporządza w tym zakresie dokumenty rozliczeniowe.
- Sporządza aktualizację planów rozmieszeń pracowników w zakresie poszczególnych departamentów i biur w lokalizacjach pozostających w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Prowadzi sprawy związane z planowaniem wydatków oraz sporządza informacje i zestawienia niezbędne do prawidłowego rozliczenia finansowego prowadzonych umów.
- Wykonuje zadania związane z opiniowaniem projektów aktów normatywnych, przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i pytania związane z merytorycznym zakresem zadań pozostających w zakresie kompetencji wydziału.
- Bierze udział w pracach planistycznych dot. projektowania budżetu wydatków na kolejne lata oraz przygotowuje plany dot. zamówień publicznych obejmujących m.in. postepowania z obszaru zarządzania nieruchomościami, w tym utrzymania czystości, wywozu odpadów oraz sprzątania powierzchni pozostających w dyspozycji Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania nieruchomościami
- Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie prawidłowości rozliczania i wystawiania dowodów księgowych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność obsługi pakietu Office
- Pozytywne podejście do klienta, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, komunikacja, myślenie analityczne, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe