Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 127989
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Wymuszona pozycja ciała,
- Praca na wysokości 1-3 metrów,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Zakłada i prowadzi akta osobowe policjantów,
- Przygotowuje akta osobowe policjantów,
- Przygotowuje akta osobowe policjantów zwolnionych ze służby w Policji,
- Sporządza na podstawie dokumentacji z akt osobowych policjantów, wyciągi, notatki służbowe oraz przygotowuje kopie, na potrzeby prowadzonych spraw służbowych i postępowań,
- Uczestniczy w przeprowadzaniu inwentaryzacji sprzętu łączności, teleinformatycznego oraz kwaterunkowo- biurowego w wydziale,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w administracji publicznej
- Dobra znajomość przepisów : ustawy o Policji oraz aktu wykonawczego w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych; - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktu wykonawczego w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie przetwarzania danych osobowych; - ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie zasad przetwarzania informacji niejawnych.
- Umiejętności: stosowania prawa, komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,