Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
359 dni temu
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 128030

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • koordynuje opracowywanie danych statystycznych w zakresie postępowań administracyjnych, kontroli legalności zatrudnienia prowadzonych w stosunku do cudzoziemców, zjawisk migracyjnych odzwierciedlających aktualną sytuację migracyjną na terenie działania NwOSG
  • monitoruje i dokonuje oceny realizacji budżetu SG w układzie zadaniowym w części będącej we właściwości Wydziału
  • uczestniczy w nadzorze merytorycznym nad wykonywaniem przez komórki organizacyjne NwOSG wchodzące w skład pionu do spraw cudzoziemców zadań dotyczących w szczególności: wydawania wiz, przyjmowania wniosków o udzielenie ochrony międzynarodowej, kontroli legalności pobytu oraz wykonywania pracy cudzoziemców, zatrzymania osób zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz korzystania z pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych
  • realizuje zadania w zakresie wydawania decyzji administracyjnych dotyczących cudzoziemców w przedmiocie decyzji o zobowiązaniu do powrotu
  • przygotowuje, prezentacje analityczne oraz projekty korespondencji do komórek organizacyjnych Straży Granicznej oraz urzędów administracji państwowej
  • sprawdza i gromadzi dane osobowe cudzoziemców podlegających wydaleniu z terytorium RP w komputerowych zbiorach ewidencyjnych Straży Granicznej, Policji innych organów ścigania oraz Urzędu do spraw Cudzoziemców na potrzeby osób prowadzących postępowania administracyjne

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze postępowań administracyjnych
  • znajomość przepisów z zakresu działalności Straży Granicznej, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o cudzoziemcach i ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony, znajomość przepisów dot. praw człowieka
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office), znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym: angielski lub rosyjski lub niemiecki lub francuski
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Podobne oferty