Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 120179
Warunki pracy
- Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 5 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – ZUS, US, komornicy.
- Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Finansów KWP w Lublinie na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- nalicza i sporządza listy płac uposażeń i wynagrodzeń funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym oraz dokonuje potrąceń na podstawie decyzji organów egzekucyjnych oraz potrąceń wynikających z obowiązujących przepisów
- nalicza dodatkowe należności jednorazowe i periodyczne przysługujące pracownikom i funkcjonariuszom, odnotowuje fakt ich wypłat w kartach uposażeń i wynagrodzeń
- nalicza należności i sporządza dokumenty wypłat dla zwolnionych ze służby funkcjonariuszy oraz zwalnianych pracowników cywilnych, a także dokonuje ostatecznych rozliczeń kart uposażeń i wynagrodzeń tych osób
- wylicza pracownikom i funkcjonariuszom wynagrodzenia/uposażenia za czas choroby, zasiłek chorobowy, zasiłek opiekuńczy, macierzyński, rodzicielski i świadczenia rehabilitacyjne
- dokonuje ubruttowienia dochodów funkcjonariuszy zwolnionych ze służby bez uprawnień emerytalno – rentowych, ustala odpowiedni wskaźnik ubruttowienia za dany rok, przelicza przedmiotowy dochód tym wskaźnikiem, dokonuje waloryzacji według obowiązującego wskaźnika
- sporządza zaświadczenia do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA stanowiących podstawę naliczenia należnej funkcjonariuszowi emerytury lub renty, zaświadczenia o uposażeniu /wynagrodzeniu funkcjonariuszom i pracownikom Policji
- oblicza miesięczne zaliczki na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłaconych uposażeń, wynagrodzeń i innych należności podlegających opodatkowaniu
- nalicza miesięczne składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy pracowników Policji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
- Znajomość przepisów regulujących sprawy płacowe i ubezpieczeniowe policjantów i pracowników Policji, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o Policji, Kodeks pracy
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel, Internet)
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Dokładność, systematyczność i sumienność
- Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe