Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SJNO/DDP-08/WAW
- Odpowiedzialność za terminowe gromadzenie należności;
- Gruntowna ocena ryzyka kredytowego (Klienci, dostawcy);
- Ewaluacja historii kredytowej;
- Codzienna obsługa Klientów w ścisłej współpracy z przełożonym;
- Przygotowywanie i dystrybuowanie ponagleń do zapłaty;
- Regularne podsumowywanie statusów działań i postępów na projektach;
- Zarządzanie negocjacjami i eskalacjami.
- Bardzo dobra znajomość języka duńskiego (poziom B2/C1);
- Min. dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2);
- Mile widziane doświadczenie w obszarze cash collections;
- Mile widziane wykształcenie w obszarze Księgowości, Finansów lub pokrewne;
- Obsługa komputera - pakiet MS Office;
- Umiejętności analizy i rozwiązywania problemów;
- Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne;
- Umiejętność organizacji czasu i pracy własnej, wielozadaniowość.
- Codzienny kontakt z native speakerami z całego świata (firma oferuje swoje usługi w 30 różnych językach, firmom z całego świata);
- Doświadczenie w międzynarodowej, rozpoznawanej na rynku firmie;
- Pracę w oparciu o nowoczesną filozofię Lean Six Sigma;
- Przyjazną atmosferę współpracy i rozwoju w zespołach profesjonalistów i pasjonatów;
- Liczne szkolenia wewnętrzne (online oraz w formie tradycyjnej) - m.in. w ramach programu New Joiners;
- Liczne inicjatywy firmowe, m.in.: imprezy rodzinne, wydarzenia kulturalne, kluby zainteresowań (m.in. Book Club, International Cuisine Club, Runners Club), zajęcia dodatkowe (fotografia, wspinaczka, piłka nożna, pływanie etc.);
- Świadczenia pozapłacowe - m.in. prywatna opieka medyczna, vouchery Sodexo, karta Multisport, ubezpieczenie na życie.