PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa
Departament Usług Dystrybucyjnych
poszukuje kandydatów do pracy
na stanowisku:
- wykonywanie zadań związanych z obsługą klienta dystrybucyjnego, w szczególności obsługa zgłaszanych reklamacji i skarg,
- monitorowanie i obsługa procesów, dotyczących reklamacji i skarg,
- wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta,
- współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi,
- koordynowanie działań związanych z weryfikacją zgłaszanych reklamacji, zmian i optymalizacji w obszarze obsługi klienta,
- sporządzanie sprawozdań i raportów z zakresu zadań określonych w pkt. 1 i 2.
- wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klientów,
- samodyscyplina i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- łatwość komunikowania się, umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy,
- szansę rozwoju zawodowego.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.