specjalista w Dziale Wsparcia Technicznego Świadczeniodawców w Wydziale Informatyki (umowa o pracę / 1 pełny etat)
Numer ogłoszenia: Katowice/24/22
Miejsce pracy: Katowice
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / pełny etat
Termin składania ofert: 19.06.2024 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- telefoniczna obsługa techniczna świadczeniodawców,
- monitoring, weryfikacja techniczna oraz obsługa błędów walidacji danych przekazywanych komunikatami XML,
- administracja profilami użytkowników aplikacji webowych,
- współpraca z dostawcami systemów ewidencyjno-rozliczeniowych świadczeniodawców.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- lata pracy zawodowej: przy wykształceniu wyższym wymagane są minimum 3 lata stażu pracy, przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 5 lat stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy z klientem,
- mile widziane doświadczenie w pracy w służbie zdrowia,
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel i Word),
- znajomość formatu XML,
- znajomość języka SQL w stopniu podstawowym.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146) – w szczególności Dział V Narodowy Fundusz Zdrowia,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy z klientem,
- umiejętność organizacji i planowania pracy,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie. Link poniżej:
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW