- posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i samodzielnie przygotowujesz materiały komunikacji katalogowej oraz materiały POS,
- posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe,
- wykazujesz się umiejętnością i efektywnością w przygotowywaniu briefów do projektów marketingowych,
- doskonale organizujesz pracę własną, umiesz planować i zarządzać kilkoma projektami jednocześnie,
- posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- jesteś osobą kreatywną, chętnie wychodzącą z inicjatywą i systematyczną,
- wykazujesz się zaangażowaniem w realizację założonego celu i jesteś kreatywny.
- budujesz od strony wizualnej i merytorycznej katalogi i materiały dekoracyjne dla wszystkich formatów sklepów ze szczególnym uwzględnieniem:
- współpracy z działem handlowym w procesie tworzenia katalogu,
- współpracy z agencją reklamową oraz studiem fotograficznym,
- przygotowywanie dla drukarń nakładów materiałów reklamowych,
- koordynacji prac nad prowadzonym projektem z innymi zespołami działu marketingu,
- śledzenie bieżącej komunikacji naszej konkurencji.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.