- masz wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane ekonomiczne, matematyczne, marketingowe),
- posiadasz doświadczenie w marketingu lub CRM w zespole sprzedaży w szybkim, wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- posiadasz umiejętności analityczne w połączeniu z umiejętnościami zarządzania projektami i planowania oraz komunikacyjne, aby efektywnie przekazywać informacje w środowisku wielofunkcyjnym,
- cechuje Cię proaktywność, chęć zdobywania i poszerzania wiedzy, umiejętność zarzadzania priorytetami, kreatywna umiejętność rozwiązywania problemów,
- posiadasz umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji oraz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- dobrze oceniasz swój poziom komunikacji w języku angielskim, który wykorzystasz w przygotowywaniu prezentacji i raportów, komunikacji z osobami z innych krajów grupy CRF na różnym poziomie organizacji.
- biegle posługujesz się pakietem MS Office.
- współpracujesz z agencją zewnętrzną i koordynujesz działania w ramach: segmentacji klientów, personalizacji ofert, rekomendacji produktów, tworzenia planów aktywizacji poszczególnych segmentów, a także: mapowania customer journey, analizowania punktów styku z marką i optymalizacja oferty w celu poprawy KPI, ROI oraz maksymalizacji LTV Klienta,
- administrujesz bieżące oferty promocyjne: przygotowujesz fiszki do założenia promocji, kontrolujesz poprawności założenia vs. finalne decyzje działu handlowego, przygotowujesz dokumentację promo dla agencji: opisy promocji, packshoty zdjęcia produktów,
- współpracujesz z kluczowymi działami firmy: zakupów, e-commerce, planowania i strategii, usług finansowych, IT,
- współpracujesz z zewnętrznymi partnerami w celu ulepszania komunikacji do klientów i remarketingu,
- automatyzujesz procesy komunikacji do klientów (marketing automation),
- analizujesz, raportujesz, wyciągasz wnioski i rekomendacje w celu stałej optymalizacji customer journey.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie oraz inicjatywę,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce ponad 23 lata.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.