Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    16 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Specjalista w Dziale Marketingu ds. CRM [Rekrutacja prowadzona online]

Specjalista w Dziale Marketingu ds. CRM [Rekrutacja prowadzona online]

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1681 dni temu

                     

Specjalista w Dziale Marketingu ds. CRM [Rekrutacja prowadzona online]
Miejsce pracy: Warszawa
  • masz wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane ekonomiczne, matematyczne, marketingowe),
  • posiadasz doświadczenie w marketingu lub CRM w zespole sprzedaży w szybkim, wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
  • posiadasz umiejętności analityczne w połączeniu z umiejętnościami zarządzania projektami i planowania oraz komunikacyjne, aby efektywnie przekazywać informacje w środowisku wielofunkcyjnym,
  • cechuje Cię proaktywność, chęć zdobywania i poszerzania wiedzy, umiejętność zarzadzania priorytetami, kreatywna umiejętność rozwiązywania problemów,
  • posiadasz umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji oraz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
  • dobrze oceniasz swój poziom komunikacji w języku angielskim, który wykorzystasz w przygotowywaniu prezentacji i raportów, komunikacji z osobami z innych krajów grupy CRF na różnym poziomie organizacji.
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office.
  • współpracujesz z agencją zewnętrzną i koordynujesz działania w ramach: segmentacji klientów, personalizacji ofert, rekomendacji produktów, tworzenia planów aktywizacji poszczególnych segmentów, a także: mapowania customer journey, analizowania punktów styku z marką i optymalizacja oferty w celu poprawy KPI, ROI oraz maksymalizacji LTV Klienta,
  • administrujesz bieżące oferty promocyjne: przygotowujesz  fiszki do założenia promocji, kontrolujesz poprawności założenia vs. finalne decyzje działu handlowego, przygotowujesz dokumentację promo dla agencji: opisy promocji, packshoty zdjęcia produktów,
  • współpracujesz z kluczowymi działami firmy: zakupów, e-commerce, planowania i strategii, usług finansowych, IT,
  • współpracujesz z zewnętrznymi partnerami w celu ulepszania komunikacji do klientów i remarketingu,
  • automatyzujesz procesy komunikacji do klientów (marketing automation),
  • analizujesz, raportujesz, wyciągasz wnioski i rekomendacje w celu stałej optymalizacji customer journey.
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie oraz inicjatywę,
  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 23 lata.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    16 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...