KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Departamencie Kontaktu
z Klientami i Operacji w Dziale Wsparcia Klienta i Usług [Rekrutacja online]
z Klientami i Operacji w Dziale Wsparcia Klienta i Usług [Rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe zadania:
- udzielanie merytorycznego wsparcia i rozwiązanie problemów,
- wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów, w tym dotyczących systemów rozliczeniowych Elixir i Euro Elixir oraz usług bankowych i cyfrowych,
- współpraca z II linią wsparcia Klienta.
Oczekujemy:
- lubię pracować z ludźmi i rozmawiać przez telefon,
- interesują mnie innowacyjne rozwiązania w sektorze bankowym,
- lubię się uczyć i rozwijać swoje kompetencje,
- uważam, że nie ma problemów, są tylko wyzwania i zadania do rozwiązania,
- do zadań podchodzę z entuzjazmem i zaangażowaniem,
- mam poprawną wymowę, a ładny głos to mój atut,
- szkołę średnią mam już za sobą,
- obsługa komputera i narzędzi typu CRM, Call Center, BackOffice, Service Desk nie jest mi obca,
- mam tyle lat, na ile się czuję,
- doświadczenie to mój atut.
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie
- pakiet świadczeń socjalnych
- pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy nt. systemów rozliczeniowych działających w Polsce
- możliwość rozwoju i awansu oraz udział w innowacyjnych przedsięwzięciach z branży finansów i rozwiązań cyfrowych wspomagających ten sektor
Dlaczego warto pracować w KIR?