Ogłoszenie numer: 17712, z dnia 2006-01-31
Bank Danych o Inżynierach Sp. J.
Plus GSM jest pionierem na polskim rynku telefonii komórkowej we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań teleinformatycznych. Wielokrotnie był wyróżniany za pozycję lidera usług telefonii komórkowej, innowacyjność oferty, efektywną politykę marketingową i dbałość o Klienta.
Specjalista Techniczny ds Usług Dodanych
Miejsce pracy: Polska
Nr Ref.: 1643-06
Opis stanowiska
- opracowywanie i wprowadzanie standardów w zakresie uruchamiania, obsługi i utrzymania systemów VMS, SMSC, IN i innych usług dodanych- przygotowanie oraz wprowadzanie do użycia narzędzi umożliwiających i ułatwiających obsłudze technicznej realizację zadań bieżącego utrzymania systemów- współpraca i wsparcie zespołów utrzymania oraz obsługi Klienta w zakresie diagnozowania i usuwania problemów związanych z usługami dodanymi- współudział w przygotowaniu i realizacji projektów wprowadzania usług dodanychWymagania
- wykształcenie wyższe (telekomunikacja, informatyka)- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub doświadczenie z zakresu utrzymania sieci- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Unix, Linux i Windows (mile widziana znajomość baz danych Oracle/SQL)- umiejętność programowania oraz pisania skryptów (C/C++, Perl, HTML, PHP)- znajomość projektowania i tworzenia aplikacji (Java/J2EE)- wiedza na temat środowiska LAN, znajomość protokołów TCP/IP oraz sygnalizacji SS7- umiejętności analityczne oraz umiejętność pracy pod presją czasu- komunikatywność, samodzielność- znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym sprawne porozumiewanie się oraz czytanie dokumentacji technicznej- wiedza na temat współczesnych systemów telekomunikacyjnych, systemów usług dodanych oraz standardu LDAP będzie dodatkowym atutemOferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego- udział w interesujących projektach- atrakcyjny system wynagradzania- bogaty pakiet socjalnyProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.